[Rajumi Trio] Mardua Holong

LIRIK LAGU BATAK POPULER-LIRIK LAGU BATAK TERBAIK-LIRIK LAGU BATAK TERBARU



*
Denggan do nian ito
Hita na mamukkah padan
Denggan ma nian molo tung ikkon sirang
Unang pola be hita mardongan dongan hasian
Holan na mambaen haccit ni rohai

**
Arian nang borngin i sai busisaon rohakki
Boha ma ujungi hubunganta hasian
Sai hurippu do ito setia ho saleleng on
Hape na mardua holong di pudikki.

Reff.
Tarsongon bunga naung malos diladangi
Songoni ma rohakki nunga malala.
Dang hurippu songoni
Di bahenho holonghi gabe meam-meammu
Sae ma ito, sai ma sude.
Sae ma holan au na gabe korbanmu
Marisuang ari manang tikki i.
Holan alani cinta palsumi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MASUKKAN EMAIL ANDA UNTUK KIRIMAN LAGU BATAK TERBARU GRATIS:

Delivered by FeedBurner

KOLEKSI LAGU PERNIKAHAN BATAK TERBAIK

LAGU NATAL BATAK TERBARU TERPOPULER 2018

KUMPULAN GONDANG BATAK-TORTOR BATAK-UNING UNINGAN

KOLEKSI LAWAK BATAK TERBARU POPULER