HO DO NAHUPILLIT {Caca Manalu Feat Shandy Trio}

LIRIK LAGU BATAK POPULER-LIRIK LAGU BATAK TERBAIK-LIRIK LAGU BATAK TERBARU




Ho do ito na hupillit
Sian sasude na hutanda
Denggan ni basami
Uli ni rupami do mambaen rohakku tu ho

Modom pe au sae harsean do
Lao mamikkiri di ujung na
Jangkon on mu do au
Ingot on mu do au hasian
Alusi au....

Dokkon ito na holong rohami
Lao paposhon rohakki da hasian
Husippon ma i tu sude dongan mi
Rohami naung dilehon ho tu au hasian

Modom pe au sae harsean do
Lao mamikkiri di ujung na
Jangkon on mu do au
Ingot on mu do au hasian
Alusi au....

Dokkon ito na holong rohami
Lao paposhon rohakki da hasian
Husippon ma i tu sude dongan mi
Rohami naung dilehon ho tu au hasian

Dokkon ito na holong rohami
Lao paposhon rohakki da hasian
Husippon ma i tu sude dongan mi
Rohami naung dilehon ho tu au hasian
Hasian.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MASUKKAN EMAIL ANDA UNTUK KIRIMAN LAGU BATAK TERBARU GRATIS:

Delivered by FeedBurner

KOLEKSI LAGU PERNIKAHAN BATAK TERBAIK

LAGU NATAL BATAK TERBARU TERPOPULER 2018

KUMPULAN GONDANG BATAK-TORTOR BATAK-UNING UNINGAN

KOLEKSI LAWAK BATAK TERBARU POPULER