Hasian [RAJUMI TRIO]

LIRIK LAGU BATAK POPULER-LIRIK LAGU BATAK TERBAIK-LIRIK LAGU BATAK TERBARU



hasian, pajonok jo tuson.
asa boi hutiop ho gomos.
tangihon ma dison, di pususukkon.
sada soara na mandok nahuhaholongi ho.

hasian, paeleng jo tu au.
asa boi hutatap bohimi.
lambok jala nanget, hugalmit hurummi.
laos husiphononku ma nahuhaholongi ho.


dok ma tu au, na olo ho di au.
dok ma tu au, holong roham di au.
dok ma hatop, hatop madok tu au.
asa tibu au ro mangalap ho.

hasiaan, paeleng jo tu au.
asa boi hutatap bohimi.
lambok jala nanget, hugalmit hurummi.
laos husiphononku ma nahuhaholongi ho.

dok ma tu au, na olo ho di au.
dok ma tu au, holong roham di au.
dok ma hatop, hatop madok tu au.
asa tibu au ro mangalap ho.

dok ma tu au, na olo ho di au.
dok ma tu au, holong roham di au.
dok ma hatop, hatop madok tu au.
asa tibu au ro mangalap ho.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MASUKKAN EMAIL ANDA UNTUK KIRIMAN LAGU BATAK TERBARU GRATIS:

Delivered by FeedBurner

KOLEKSI LAGU PERNIKAHAN BATAK TERBAIK

LAGU NATAL BATAK TERBARU TERPOPULER 2018

KUMPULAN GONDANG BATAK-TORTOR BATAK-UNING UNINGAN

KOLEKSI LAWAK BATAK TERBARU POPULER