Dang Tarbolus Au [RAJUMI TRIO]

LIRIK LAGU BATAK POPULER-LIRIK LAGU BATAK TERBAIK-LIRIK LAGU BATAK TERBARU



dang tarbolus ahu ito rura hangoluan on.
molo so ias roham lao mandongani au.
dang na tardalani au dao ni dalani.
molo so rap hita nadua hasian.
ai so margogo au holan sasada au.

tung holong ni rohami tamba ni gogoki.
dalan hu lao mangalugahon solukki.
asa tung sahat au tu nahuparsitta i.
na lao patoguhon ari parpadanan i.
ho manian ito nagabe rokkap hi.

nungga tung ho ito na dapot rohakku.
dung pajumpang dohot ho.
holan tuho nama sihol ni rohakku hasian.

unang pasombu au diago arsak i.
togihon ma au ito jonok tu lambung mi.
unang paloas au diangan-angan ki.
ulosi ma au ito marhite holong mi.
ulosi ma au asa tung sonang rohakki.

nungga tung ho ito na dapot rohakku.
dung pajumpang dohot ho.
holan tuho nama sihol ni rohakku hasian.

unang pasombu au diago arsak i.
togihon ma au ito jonok tu lambung mi.
unang paloas au diangan-angan ki.
ulosi ma au ito marhite holong mi.
ulosi ma au asa tung sonang rohakki.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MASUKKAN EMAIL ANDA UNTUK KIRIMAN LAGU BATAK TERBARU GRATIS:

Delivered by FeedBurner

KOLEKSI LAGU PERNIKAHAN BATAK TERBAIK

LAGU NATAL BATAK TERBARU TERPOPULER 2018

KUMPULAN GONDANG BATAK-TORTOR BATAK-UNING UNINGAN

KOLEKSI LAWAK BATAK TERBARU POPULER