CINTA CADANGAN [Rajumi Trio]

LIRIK LAGU BATAK POPULER-LIRIK LAGU BATAK TERBAIK-LIRIK LAGU BATAK TERBARU



ujui tikki kuliah dope ho ito au do diparhalet halet ho
hurippu natutu holong mi saleleng on
istilah saonari cowok matre do ho ito

**
hape nasalelengon molo holsoan ho
aha pe na pojjot diroham tu au do ho ro
tu au do curhat ho

hape cinta cadangan do au dibahen ho
hape dung dapotmu ma sarjana mi
sai hurippu do undangon mu au
ho na wisuda i hape siboru na asing
do marsangap dibahen ho
ima na pasaudahon rohakki

napinasahatmi izajah mi tu cinta mi
huhut do cium pipi ho pasahat i
mancai tongam idaon ho na mamakke togami
hape holan bereng na ma au disi

marisuang doi sudena nahubahen i
napalas roham di arsakki
hu hu hu
ha ha ha
pogu napait i tung so adong tudoshon i
ale umpahet do binahen mi

back to **
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MASUKKAN EMAIL ANDA UNTUK KIRIMAN LAGU BATAK TERBARU GRATIS:

Delivered by FeedBurner

KOLEKSI LAGU PERNIKAHAN BATAK TERBAIK

LAGU NATAL BATAK TERBARU TERPOPULER 2018

KUMPULAN GONDANG BATAK-TORTOR BATAK-UNING UNINGAN

KOLEKSI LAWAK BATAK TERBARU POPULER