Lirik BATAK: Burju Marsimatua [Lagu Pernikahan Batak - Trio Elexis]

LIRIK LAGU BATAK POPULER-LIRIK LAGU BATAK TERBAIK-LIRIK LAGU BATAK TERBARU



Tinggalhonon mu ma boru
hami natua-tua mon
ai nungga ro be rokkap mi
na tinodo ni rohami
borhat ma ho tiur nang lakka mi
manang didia pe marhuta ho muse

di tangiang hu ma boru
hita mardomu hasian
ihutton non mu namai helakki sinadopan mi
horas maho uli nang nipimi
dihokkop tondimi ditumpak Tuhan i

tubuan laklak da inang tubu sikkoru
tubuan anak ho inang tubuan boru
Asa marluga ma hamu disada solu
Mangalului na rikkot dalan ni ngolu

Sai hot maho dihatuaon mi
tadingkon ha poso on mi tua pangalahom
malo-malo maho boru marsiadopan
marsianjuan ma hamu marsada roha
burju-burju ho boru marsimatua
Asa tanda ma ho inang boru ni raja
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MASUKKAN EMAIL ANDA UNTUK KIRIMAN LAGU BATAK TERBARU GRATIS:

Delivered by FeedBurner

KOLEKSI LAGU PERNIKAHAN BATAK TERBAIK

LAGU NATAL BATAK TERBARU TERPOPULER 2018

KUMPULAN GONDANG BATAK-TORTOR BATAK-UNING UNINGAN

KOLEKSI LAWAK BATAK TERBARU POPULER