R A P [Putri Siagian]

LIRIK LAGU BATAK POPULER-LIRIK LAGU BATAK TERBAIK-LIRIK LAGU BATAK TERBARU



Cipt : Andolin Sibuea (Aha Band)

Rap sai nimmu tuau
tudia ho lao tu sido nang au
rap sai nimmu tu au
dung tundal au lupa doho

Huboto do hasian
naung songoni pangalahom
molo adong disakkuki rap hita ito
sai nimmu tu au

unang sai gabusi au
attar didokho ma holong roham
pargabuson mi aha
bollo bollo mi ma aha
bollo bollo mi ma aha

seppele sappele si ria ria
mangakkat jarum bosi tu bariba
tungkot jom ama na mallotom
na bibi na malamun sitakkup gaol na tata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MASUKKAN EMAIL ANDA UNTUK KIRIMAN LAGU BATAK TERBARU GRATIS:

Delivered by FeedBurner

KOLEKSI LAGU PERNIKAHAN BATAK TERBAIK

LAGU NATAL BATAK TERBARU TERPOPULER 2018

KUMPULAN GONDANG BATAK-TORTOR BATAK-UNING UNINGAN

KOLEKSI LAWAK BATAK TERBARU POPULER