Burju Ni Dainang [Trio Lamtama]

LIRIK LAGU BATAK POPULER-LIRIK LAGU BATAK TERBAIK-LIRIK LAGU BATAK TERBARU



Burju ni dainangi
Dang boi tarbalos ahu
Nang sipata sala ahu
Sai di anju ahu anak na on

Ditaon ho do udan las ni ari
Holan humongkop gelleng mi
Asa boi taruli
Lao manomu ari na naeng ro

Mauliate ma inang
Mauliate ma inang
Disude pambahenan mi
Anggiat ma marparbue i

Mauliate ma inang
Mauliate ma inang
Toho ma ho pandaune
Dingoluni sude na gelleng mon

Ditaon ho do udan las ni ari
Holan humongkop gelleng mi
Asa boi taruli
Lao manomu ari na naeng ro

Mauliate ma inang
Mauliate ma inang
Disude pambahenan mi
Anggiat ma marparbue i

Mauliate ma inang
Mauliate ma inang
Toho ma ho pandaune
Dingoluni sude na gelleng mon

Toho ma ho pandaune
Dingoluni sude na gelleng mon
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MASUKKAN EMAIL ANDA UNTUK KIRIMAN LAGU BATAK TERBARU GRATIS:

Delivered by FeedBurner

KOLEKSI LAGU PERNIKAHAN BATAK TERBAIK

LAGU NATAL BATAK TERBARU TERPOPULER 2018

KUMPULAN GONDANG BATAK-TORTOR BATAK-UNING UNINGAN

KOLEKSI LAWAK BATAK TERBARU POPULER