ASOM NA DI DOLOK [Trio Maduma]

LAGU BATAK POPULER, LAGU BATAK TERBAIK, LAGU BATAK TERBARU




Asom na didolok i, dekke na di tao i.
Mardomu do muse ito, mardomu di susuban tano.
Asing daina i, tonggi jala tabo.

Alai tung boasa ma, hita da hasian.
Nalao patua hata ma, laos gabe tata di baekko o ito.
Boasa songoni, boasa hasian.

Sai huingot dope, hata naung ni undukmi.
Hita na dua do, naumbotoi sude.
Alai tung boasa ma, gabe tadikonon mu au.

Asa tung rimangi ma, di bagas roha mi.
Sotung sumolsol ho muse, sumolsol di pudi ni ari.
Boasa songoni, boasa hasian.

Sai huingot dope, hata naung ni undukmi.
Hita na dua do, naumbotoi sude.
Alai tung boasa ma, gabe tadikonon mu au.

Asa tung rimangi ma, di bagas roha mi.
Sotung sumolsol ho muse, sumolsol di pudi ni ari.
Boasa songoni, boasa hasian.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MASUKKAN EMAIL ANDA UNTUK KIRIMAN LAGU BATAK TERBARU GRATIS:

Delivered by FeedBurner

KOLEKSI LAGU PERNIKAHAN BATAK TERBAIK

LAGU NATAL BATAK TERBARU TERPOPULER 2018

KUMPULAN GONDANG BATAK-TORTOR BATAK-UNING UNINGAN

KOLEKSI LAWAK BATAK TERBARU POPULER